جهانبخش: هواداران، پرچم ايران را آورده بودند

جهانبخش: هواداران، پرچم ايران را آورده بودند

جهانبخش: هواداران، پرچم ايران را آورده بودند

 

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

 علیرضا جهانبخش در خصوص بازی روز گذشته تیمش می‌گوید:« بازی خیلی حساسی بود. والویک هم مثل ما تازه به یک دسته پایینتر سقوط کرده و یک تیم قدرتمند محسوب می شود. در این بازی، نیمه اول فوق العاده بازی کردیم . یک گل هم زدیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. درنیمه دوم فشار والویک بیشتر شد. آنها برای جبران آمدند اما ما موفق شدیم از گل زده خود محافظت کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم»

 

این بازی اولین میزبانی نایمیخن بعد از اطمینان از ادامه حضور جهانبخش در این تیم هلندی بود. تماشاگران طرفدار نایمیخن چه برخوردی با علیرضا داشتند؟ او می گوید:« برخورد هواداران با من مثل همیشه عالی بود. آنها خوشحال بودند. هم به خاطر اینکه تیم نتیجه گرفته بود و هم به این دلیل که تمام بازیکنان حفظ شده بودند. فکر می کنم به نسبت بازی های قبل هم تماشاگر بیشتری به ورزشگاه آمده بود. تمام سکوها پر شده بود و به نظرم ظرفیت 13 هزار نفری استادیوم ما تکمیل شده بود. برای اولین بار در این فصل بود که ورزشگاه ما پر می شد و این نکته مثبتی برای تیم ما است.

 


گویا هواداران نایمیخن از جهانبخش هم تشکر کرده اند. بابت اینکه مانده و به محبوبیتی ویژه روی سکوهای ورزشگاه رسیده. علیرضا می گوید:« از اولین روزی که به نایمیخن آمدم برخورد با من فوق العاده بود. در این بازی هم هواداران پرچم ایران به ورزشگاه آورده بودند تا اینگونه مرا مورد لطف خود قرار بدهند. من هم بهترین بازی ام را انجام دادم تا بتوانم جواب محبت آها را بدهم که خدا را شکر فکر می کنم از بازی ام راضی بودند»

 

جهانبخش در این بازی هم پاس گل داد. آمار او در ژوپیلر فوق العاده است. سه گل و 4 پاس گل. جالب اینکه علیرضا هر 4 پاس گل خود را برای آرس ، مهاجم هلندی نایمیخن ارسال کرده. او در این باره می گوید:« در این بازی هم پاس گل دادم. باز هم به آرس تا ششمین گل فصلش را به ثمر برساند. نکته جالب اینکه 4 تا از پاس گل‌های او را من داده‌ام »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]